Najczęśćiej Zadawane Pytania

W większości wysyłki realizowane są następnego dnia roboczego od daty zamówienia za pośrednictwem zewnętrznych firm kurierskich. Przesyłki wysyłane są w trybie standard i zwykle docierają w czasie 24-48h od dnia wysyłki. Jeśli Twoja przesyłka nie dotarła w tym czasie skontaktuj się z nami.

Koszty wysyłek przedstawia poniższa tebela:

WYSYŁKA 24 hPRZELEW LUB PAYUZA POBRANIEMDARMOWA WYSYŁKA
Kurier DPD14,99 zł19,99 złzamówienia od 399 zł
Kurier DHL14,99 zł19,99 złzamówienia od 399 zł
Kurier UPS14,99 zł19,99 złzamówienia od 399 zł

W przypadku wysyłek wielkogabarytowych i niestandardowych koszt dostawy naliczany jest indywidualnie. Prosimy o kontakt przed zakupem.

Ważne:  Należy pamiętać aby przy odbiorze przesyłki w obecności kuriera sprawdzić jej stan i zawartość. W przypadku stwierdzenia uszkodzenia opakowania zewnętrznego i zawartości należy niezwłocznie zażądać od kuriera sporządzenia protokołu szkody. Protokół szkody podpisany przez kuriera i klienta należy przesłać na e-mail: sprzedaż@bekens.pl wraz z numerem zamówienia.

Rejestracja nie jest wymagana aby złożyć zamówienie. Rejestracja w sklepie umożliwia jednak śledzenie statusów zamówień, korzystanie z oferowanych przez markę BEKENS kodów rabatowych i akcji promocyjnych dla stałych klientów.

Istnieje możliwość wysyłki za granicę do krajów będących w Unii Europejskiej. Koszt wysyłki za granicę to średnio równowartość 15 euro. Jeśli chcesz zrealizować wysyłkę za granicę skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta. Ważne: Obecnie nie oferujemy możliwości wysyłki za granicę w opcji “za pobraniem”

Tak, odbiory osobiste są możliwe. W trakcie składania zamówienia należy wybrać odpowiednią opcję “odbiór osobisty”. Przy wyborze tej opcji Biuro Obsługi Klienta skontaktuje się z Państwem w celu ustalenia dogodnego terminu odbioru.

Przejdź na stronę “Zaloguj się”  , poniżej pól do wpisania loginu i hasła znajduje się przycisk resetowania hasła. Kliknij go a następnie na kolejnej stronie wpisz swój adres e-mail i kliknij przycisk “Resetuj hasło” i sprawdź swoją skrzynkę e-mail. 

Informacje o aktualnym statusie zamówienia dostępne są dla zalogowanych klientów na stronie Moje Konto w sekcji zamówienia. Jeśli zamówienie ma status “Zrealizowane” oznacza to, że przesyłka jest już w drodze. Do każdego zrealizowanego zamówienia otrzymasz informację na skrzynkę e-mail. Jeśli nie odnajdujesz takiej informacji sprawdź folder “spam”.

Wszystkie przesyłki są ubezpieczone na pełną kwotę wartości. W przypadku stwierdzenia uszkodzeń przesyłki należy poinformować o tym kuriera doręczającego i zażądać przygotowania protokołu szkody. Podpisany przez kuriera i klienta protokół szkody prosimy wysłać na adres e-mail: sprzedaz@bekens.pl wraz z numerem zamówienia. Uszkodzonej przesyłki nie należy odbierać. 

Reklamację można zgłosić za pośrednictwem formularza dostępnego na stronie Reklamacje.

Formularz reklamacji.

Zamówienia wysyłane są za pośrednictwem zewnętrznych firm kurierskich, które doręczają przesyłki wg własnych harmonogramów pracy. Do każdego wysłanego zamówienia przesyłamy wiadomość e-mail zawierającą numer listu przewozowego oraz nazwę firmy doręczającej. Informację kontaktowe do oddziału w Twojej lokalizacji znajdują się na stronie internetowej przewoźnika.

Do każdego zrealizowanego zamówienia wystawiany jest dowód zakupu w postaci faktury VAT. Faktura VAT generowana jest automatycznie zgodnie z danymi przekazanymi w zamówieniu. Prosimy o zwrócenie szczególnej uwagi na poprawność danych podczas składania zamówienia.

Zgodnie z obowiązującym prawem w przypadku umów zawieranych na odległość konsument może dokonać zwrotu produktu w terminie 14 dni od dnia otrzymania przesyłki. 

Wypełnij formularz zwrotu, przygotuj przesyłkę, załącz oryginalny dowód zakupu i wyślij na adres:

Bekens Sp. z o.o. – Zwroty
ul. Sokola 6c
11-041 Olsztyn

Ważne: Upewnij się, że przesyłka jest odpowiednio zabezpieczona do transportu. 

Wypełnij formularz zwrotu klikając tutaj.

Jeśli w podanych przez kupującego danych do faktury wystąpiła pomyłka to zgodnie z obowiązującym prawem podatkowym klient powinien przesłać do sprzedawcy notę korygującą. Wzór noty można pobrać klikając tutaj.

CZY INFORMACJE BYŁY PRZYDATNE?: